BLUMMiN E-POE TELLIMISTINGIMUSED
BLUMMIN OÜ, registrikoodiga 14281296, juriidiline aadress Soosepa tee 47-1, Pärnamäe küla, Viimsi vald 74020 Harjumaa (edaspidi Müüja) ja klient, kes vormistab blummin.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Ostja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Leping).
1. E-POOD
1.1. BLUMMiN e-pood (edaspidi E-pood) on Müüja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Ostjale.
1.2. E-pood asub internetiaadressil www.blummin.ee
2. ÜLDSÄTTED
2.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest, muudest kehtivatest õigusaktidest ning Lepingus kokkulepitust.
2.2. Müüjal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
2.3. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta Lepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Ostjale.
2.4. Müüja teeb Lepingu kättesaadavaks inernetiaadressil www.blummin.ee tellimistingimuste menüüs, samuti ostuprotsessis enne Ostja poolt ostu eest tasumist.
3. HINNAD, TOOTED JA OSTU SOORITAMINE
3.1. HINNAD
3.1.1.Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
3.1.2. Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu. Kui E-poes on muudetud hindu peale Ostja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Müüja tarnima Ostjale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
3.2. TOOTED
3.2.1. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.
3.2.2. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu laoarvestus- või E-poe programmides.
3.2.3. E-poes olevad tooted on laos olemas ja tarnitakse kliendile 1-2 tööpäeva jooksul.
3.2.4. Kui toode on otsas ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Ostjaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tasutud raha tagastamise. Ostjale tagastatakse sellisel juhul raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
3.2.5. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest. E-poes olevad tootekirjeldused võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
3.3. OSTU SOORITAMINE
3.3.1. Ostja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (kontaktisik, telefon, e-posti aadress), kättetoimetamismeetodi, kinnitama lepinguga tutvumist ja nõustumist ning tasub ostu (sealhulgas kättetoimetamiskulude) eest.
3.3.2. Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
3.3.3. Müük toimub siis, kui Ostja on vormistanud E-poe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.
4. MAKSEVIISID
4.1. Tellimuste eest saab tasuda tellimiskinnituse alusel Müüja pangakontole.
4.2. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, Danske, LHV, Coop).
4.3. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS või Esto AS turvalises maksekeskkonnas.
4.4. Maksete teostamiseks edastame vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le ja Esto AS-le.
4.5. Müüjal puudub ligipääs Ostja pangaandmetele.
5. KOHALETOIMETAMINE JA KOHALETOIMETAMISE VIISID
5.1. KOHALETOIMETAMINE
TARNEAJA JA TRANSPORDI INFO: https://www.blummin.ee/et/p/tarneaeg-ja-transport
Lisainfo lillede tellimise kohta info@blummin.ee või +372 5855 7798
5.1.1. Ostja on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
5.2. KOHALETOIMETAMISE VIISID JA HIND
5.2.1. DPD pakipood (tarne pakiautomaati) - (1,99 eurot) Tasuta alates 69€ ostust.
5.2.2. Itella Smartpost (tarne pakiautomaati) - (3,49 eurot) Tasuta alates 69€ ostust.
5.2.3. Omniva (tarne pakiautomaati) (3,49 eurot) Tasuta alates 69€ ostust.
5.2.4. Kuller Tallinnas (tööpäevadel) (7,95 eurot)
5.2.5. Kuller Eestis (tööpäevadel) (7,95 eurot)
5.2.5. Tulen ise järele (Tallinn, Lastekodu 15) (0,00 eurot)
5.2.6. Tarne koju Läti, Leedu, Soome (17,99 eurot)
5.2.7. Itella Smartpost Soome (tarne pakiautomaati) (9,99 eurot)
6. TAGANEMISÕIGUS
6.1. Kui tellimuse sisuks on lilled, lilleseseaded või lillekimbud pole vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 4 Kliendil lepingust taganeda võimalik. (Tegu on päris roosidega ja rooside värv võib ajaga heledamaks minna! Rooside värvi mõjutavad keskkond, õhuniiskus, päikesevalgus ja eredalt valgustatud tuba.)
6.2. BLUMMiN veebipoest ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastamisõigus, v.a. lilled (vt. punkt 6.1.)
6.3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit. Taganemisavaldus tuleks saata e-posti aadressile info@blummin.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6.4. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
6.5. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
6.6. Veebipood tagastab raha tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest. Tagastamisele ei kuulu postikulud (saatmine ja tagastamine). Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
7.1. Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.
7.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, saates e-kirja aadressile info@blummin.ee või helistada telefonil: +372 5855 7798
7.3. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
7.4. Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudustega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
7.5. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).
7.6. Müüja vastab tarbija esitatud kaebustele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
8. PRIVAATSUSPOLIITIKA
8.1. Ostja annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.
8.2. Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Ostjale kauba pakkumiseks.
8.3 Müüja säilitab Ostja kohta ostude sooritamise käigus Ostja poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud Toodete Ostjale saatmiseks, edastakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.
8.4. Müüja võib kasutada Ostja isikuandmeid Ostjale eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel.
8.5. Andmeside Ostja ja pankade vahel on krüpteeritud, mis tagab Ostja isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.
Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele.
Isikuandmeid töötleb BLUMMIN OÜ, juriidiline aadress: Soosepa tee 47-1, Pärnamäe küla 74020 Viimsi vald. Reg. nr. 14281296.
9. KASUTAMISTINGIMUSED JA NENDE MUUTMINE
9.1. Ostu sooritades nõustub Ostja E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
9.2. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
9.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
9.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud Toote hind ekslik.
10. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
10.1. Kui Ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@blummin.ee või helistada telefonil: +372 5855 7798.
10.2. Kui Ostja ja veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
10.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.